یادداشتهای دخترانه یک نوجوان

ساخت وبلاگ

یکی از مشکلاتی که از من ابتدای کودکی داشتم، همین بی علاقگی و از اون هم بدتر ناآشنایی با ورزش بوده ! آخرش هم نفهمیدم، آفساید تو فوتبال چیه؟ فن کمر تو کمر تو کشتی چیه؟ این یک ضرب و دو ضرب تو وزنه برداری چیه؟ قوانین پیچیده والیبال و خصوصاً بسکتبال که بماند سر جایش !

المپیک

اما خب این روزها المپیک بدجوری همه چیز را احاطه کرده، و این احاطه کردنش به وبلاگ کوچک و حقیر ما هم رسیده ! تا حالا دو تا طلا و یک نقره و یک برنز گرفتیم ! که خوبه ! ظاهراً هنوز چند تا امید دیگر هم داریم ! که باز هم خوبه ! اما با همه اینها من چیزی جز شمردن تعداد مدالها از المپیک سر در نمی آورم !

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 819 تاريخ : سه شنبه 17 مرداد 1391 ساعت: 2:48

کنکور ! این واژه آزاد دهنده ! دیروز رتبه های کنکور اعلام شد ! ما که تو فامیلمون هر کی کنکور داشت، از دیروز موبایلش خاموشه ! معلومه که رتبش چنگی به دل نمی زنه ! ایشالا سال دیکه خودم موبایلم را روشن می ذارم بعد از نتایج !

حالا همه دارن فکر می کنن با این رتبه n رقمی که اوردن کجا قبول می شن ! غافل از این که آخرش باید با پول باباشون برن دانشگاه آزاد !

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه آزاد, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 758 تاريخ : پنجشنبه 12 مرداد 1391 ساعت: 13:59

این مطلب به نظرم جالب اومد ! گفتم اینجا برای شما هم بذارم ! سه تا توصیه و پیشنهاد برای پیشگیری از سرطان پوست، می دونستید سرطان پوست شایعترین سرطان تو ایران و خیلی از کشورهای دیگه مثل استرالیا است ؟

۱- اول از همه، بهتر است که سیگار نکشید. سیگار نه فقط خطر ابتلا به سرطان پوست را در شما بیش از دو برابر کند بلکه می تواند خیلی از سرطان های خطرناکی که زندگی شما را به خطر مرگ می اندازد مبتلا کند. پس اول از همه از شر سیگار خلاص شوید. این بهترین راه برای جلوگیری از سرطان است.

۲- از اشعه زیان اور آفتاب تا جایی که می توانید دور بمانید. مطالعات نشان داده که انواع سرطان پوست در سلول های آسیب دیده DNA توسط در معرض نورها و اشعه های مضر آفتاب ایجاد می شود. پس سعی کنید حداقل ساعت را در برابر نور خورشید قرار بگیرید. خطرناک ترین ساعات برای اشعه های مضر آفتاب از ساعت ۱۱ تا ۴ بعد از ظهر استو همچنین به یاد داشته باشید که اشعه های UV بنا به فصل و یا حرارت دما آسیب پذیری شان متفاوت است اما به هر حال خطرناک هستند.

۳- مراقبت از پوست خود را فراموش نکنید. افرادی بیشتر به سرطان پوست دچار می شوند که سوختگی ها و ورم های پوست شان را نادیده می گیرند. هر زمانی نزد پزشک رفتید ، بهترین زمان برای این است که انواع مشکلات پوستی خود را با آنها در میان بگذارید تا نگرانی تان کاهش یابد. حتی وجود کوچکترین جوش یا دلمه ای را با پزشک تان در میان بگذارید.اینها می تواند علائم هشدار دهنده بیماری های خطرناکی باشد که بعدها خودشان را نشان دهند.

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : پوست, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 754 تاريخ : چهارشنبه 11 مرداد 1391 ساعت: 0:05

علاقه عجیب و غریب دخترخاله من به سس برای ما دردسر ساز شد ! یعنی کل داستانی که می خواهم تعریف کنم از یک طرف به سس مربوط است و از طرف دیگر به علاقه دختر خاله من به سس ! به همین دلیل هم اسمش شده داستان سسی !

با چند تا بچه های فامیل رفته بودیم ، رستوران (فست فود) که غذا بخوریم ! خب معمولاً وقتی چند تا جوون با هم می رن بیرون، شیطنتهایی هم سر میزنه ! خلاصه ما غذا را سفارش دادیم و نشستیم منتظر تا غذا اماده بشه. پیتزا، مرغ کنتاکی، چیز برگر خلاصه هر کی هر چی که خواسته بود سفارش داده بود.

وقتی نوبت ما شد و شماره ما را صدا زد، من و دختر خالم برای گرفتن غذاها رفتیم، چشمتون روز بد نبینه، این خانوم برای 5 پرس غذا بیشتر از 20 تا دستمال کاغذی و کلی نمک و فلفل برداشت ! میدونید مفته دیگه ! اونم تا دستش جا داشت برداشت.

نشستیم که غذا را بخوریم، گفت «اه سس یادم رفت !» رفت که سس بیاره ! به قدری سس برداشت که مدیر رستوران که دفعه قبل خودش را کنترل کرده بود، این بار عضبانی شد و از پشت میز اومد و گفت، خانوم مگه مال باباته این قدر برمی داری؟ خلاصه این دختر خاله حاضر جواب ما هم یک چیزی گفت و بعد چند ثانیه صدای داد و بی داد رفت هوا !

کل رستوران ریخته بود به هم ! صاحب رستوران می خواست زنگ بزنه پلیس، خلاصه غذای ما هم کوفت شد ! و تنها چیزی از آن ماجرا باقی مدند همین خاطره سسی است !

یادداشتهای دخترانه یک نوجوان...
ما را در سایت یادداشتهای دخترانه یک نوجوان دنبال می کنید

برچسب : خاطره سسی, نویسنده : نوجوان dokhtarane بازدید : 42963 تاريخ : پنجشنبه 12 مرداد 1391 ساعت: 13:56